22 OKT. 2019 – Vandaag viert FlexFirst haar 10-jarig bestaan. Een fantastische mijlpaal die natuurlijk niet onopgemerkt voorbij is gegaan. Tijd om terug te kijken én vooruit! Wat ooit begon op een klein kantoor op de Dieze in Best, is inmiddels uitgegroeid tot succesvolle landelijke organisatie met meerdere vestigingen en Franchisenemers. Dit jaar stevent onze organisatie zelfs af op een recordomzet van 10 miljoen!
FlexFirst viert 10-jarig jubileum!
‘De tijd is snel gegaan en wat is FlexFirst gaandeweg gegroeid! In tien jaar tijd zijn we zo’n 640 klanten van dienst geweest en hebben we ruim 4.200 uitzendkrachten aan een baan geholpen. Vandaag de dag werken we met een team van twintig medebouwers vanuit Best, Barendrecht en Bolsward aan het succes van onze organisatie’, zo vertelt oprichter Bart Withagen vol trots. Dit jubileumjaar staat volledig in het teken van alle partijen die het allemaal mede mogelijk hebben gemaakt: de flexkrachten, opdrachtgevers, leveranciers en het FlexFirst-team. Of zoals wij ze noemen: de Ambassadeurs!
Ondernemen met ondernemers
FlexFirst is ontstaan vanuit de gedachte om te gaan ondernemen met (latente) ondernemers uit de uitzendbranche. Inmiddels is het bijna zes jaar geleden dat FlexFirst de Franchiseformule heeft omarmt. In maart 2015 sloot Daan van den Heuvel zich als eerste Franchisenemer aan voor de regio Eindhoven; niet veel later ondertekende Junice van de Moosdijk haar Franchiseovereenkomst met als specialisatie Bouw Zuid-Nederland. Meerdere Franchisenemers sloten zich door de jaren heen aan, ieder vanuit een eigen drijfveer en expertise, maar allemaal vanuit dezelfde passie en drive: het Uitzendvak. De Franchiseformule is de basis gebleken van de enorme groeispurt die onze organisatie sindsdien doormaakt.
Ambities voor het tweede decennium
‘Bij FlexFirst blijven we dromen, en dat doen we groots’, vertelt onze Operationeel Manager Djamella. Voor de komende jaren hebben we de doelstelling gesteld om het franchiseteam uit te breiden naar 50 ondernemers en mogelijk een internationale dekking te realiseren. Daarbij is een zo hoog mogelijke notering in de Flexmarkt Top-100 ook één van de doelstellingen. Uiteraard wel op basis van de huidige kernwaarden en door de perfecte balans te bieden tussen een persoonlijke en professionele aanpak. We willen verwachtingen blijven overtreffen en verrassend maatwerk leveren.
Ambassadeurs
In het afgelopen jaar hebben we zoveel mogelijk opdrachtgevers, flexkrachten, partners en andere bekenden van de organisatie deelgenoot gemaakt en laten meegenieten. Na vele leuke campagnes en acties hebben we vandaag, als kers op de taart, een Citytrip weggegeven aan een van onze uitzendkrachten! Wij zijn ontzettend trots op wat we bereikt hebben en kijken verwachtingsvol naar de toekomst. Op naar de volgende 10 jaar, we hebben er zin in!
Bron: Groeiend Best