Ben jij goed in zelfstandig werken? Ben jij enthousiast en niet bang om mensen te benaderen of een telefoontje te plegen. Weet jij andere te enthousiasmeren en ben jij een kei in het achterhalen van iemand zijn/haar ambities. Lees hieronder dan meer over de functie Recruiter/intercedent, misschien is deze functie wel op jouw lijf geschreven. Lees snel verder!
Wat doe je als Recruiter/Intercedent?
Als Recruiter ga je aan de slag met het werven en selecteren van personeel. Je gaat met mogelijk nieuw personeel in gesprek om o.a. te kijken wat zijn/haar interesses zijn, wat zijn/haar expertises zijn en waar hij/zij naar op zoek zijn. Vanuit hier ga je op zoek naar de perfecte match voor jou kandidaat.
Algemeen takenpakket:
– Het werven en selecteren van geschikte kandidaten
– Schakelen met je collega’s binnen de HR afdeling om de behoeftes van de opdrachtgever te bespreken
– Het opstellen van functieprofielen en schrijven van aantrekkelijke vacatureteksten
– Het onderhouden van contact met de externe bureaus zoals werving-& selectiekantoren
– Het voorstellen van CV’s en voeren van sollicitatiegesprekken
* Sommige taken kunnen per werknemer verschillen. Dit is een overzicht van de meest voorkomende werkzaamheden binnen de functie.
Belangrijk om te weten!
– Wij bieden vooral MBO en HBO functies aan
– Voor deze functie is het belangrijk dat je spontaan en enthousiast bent
– Je moet beschikken over sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
– Voor de functie als intercedent worden vaak enige jaren ervaring als Recruiter op prijs gesteld