Ben jij goed in het onderhandelen met leveranciers over o.a. prijzen en weet jij hierbij de juiste prijs kwaliteit verhouding te bepalen. Lees dan snel verder hoe je via ons als inkoper aan de slag kunt.
Wat doe je als Inkoper?
Als inkoper ben je verantwoordelijk voor het veelzijdige inkooppakket. Zoals de inkoop van goederen en diensten binnen een bedrijf. Je zorgt ervoor dat de voorraden kloppen en besteld waar nodig bij. Hierbij onderhandel je eventueel ook over de prijzen.
Algemeen takenpakket:
– Het aanvragen van offertes bij bestaande en nieuwe leveranciers
– Het regelen van een optimale prijs, kwaliteit en leverprestatie
– In contact staan met leveranciers over te plaatsen en te bewaken inkooporders en orderbevestigingen
– Het maken van een inventaris
– Tijdige doelgerichte actie bij levertijd en/of kwaliteit afwijking
– Ervoor zorgen dat facturen op tijd betaald worden
* Sommige taken kunnen per werknemer verschillen. Dit is een overzicht van de meest voorkomende werkzaamheden binnen de functie.
Belangrijk om te weten!
– Wij bieden vooral MBO en HBO functies aan
– Binnen deze functie wordt er vaak verwacht dat je over onderhandelingstalent beschikt
– Het is belangrijk dat je cijferkundig inzicht hebt en hier goed mee kan werken
– Je kunt op een gestructureerde manier werken