Ben jij fysiek fit en sterk? Ben jij graag de hele dag actief bezig? En heb jij een groot verantwoordelijkheid gevoel? Neem dan eens een kijkje of logistiek medewerker iets voor jou is.
Wat doe je als Logistiek Medewerker?
Als logistiek medewerker ben je verantwoordelijk voor het ontvangen, opslaan en verzenden van goederen. Je zorgt ervoor dat dit alles op rolletjes verloopt. Net als het bijhouden van verschillende voorraadniveaus en het zorgen voor een soepele operatie. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor het logistieke proces van het bedrijf.
Algemeen takenpakket:
Als logistiek medewerker verricht je o.a. de volgende taken/werkzaamheden:
– Ontvangen, controleren en registreren van inkomende goederen
– Verzamelen, verpakken en verzenden van bestellingen volgens de logistieke procedures
– Bijhouden van de voorraadniveaus en tijdig bestellen van benodigde materialen
– Zorg dragen voor een georganiseerd magazijn en een veilige werkomgeving
– Rapporteren van eventuele problemen of afwijkingen aan het management
– Gebruik maken van logistieke software en systemen voor het bijhouden van gegevens
– Assisteren bij inventarisaties en voorraadtellingen
* Sommige taken kunnen per werknemer verschillen. Dit is een overzicht van de meest voorkomende werkzaamheden binnen de functie.
Belangrijk om te weten!
– Onze opdrachtgevers vragen vooral om een MBO studie/diploma in de richting logistiek
– Binnen deze functie wordt er gevraagd om flexibel te zijn betreft werkzaamheden en uren
– De opdrachtgever kan vragen om een heftruck certificaat